Home | Diensten | Support

Support

Zendesk

Stijlloos besteedt veel aandacht aan de nazorg voor de websites die wij hebben ontwikkeld. Websites en apps vormen een belangrijk onderdeel van uw bedrijfsvoering en het is zaak om te zorgen dat het onderhoud daarvan zo goed mogelijk wordt uitgevoerd. We kennen twee support contracten: de Support Strippenkaart en een Service Level Agreement. Support gaat in na een maand na oplevering van uw website.

Onze support wordt uitgevoerd rondom een online support tool, Zendesk. Hoe u daar gebruik van maakt, hangt helemaal af van uw eigen voorkeur. Dan kan in het eenvoudigste geval met een mailtje, gericht aan support@stijlloos.nl, waarin u een probleem meldt. Indien uw melding telefonisch bij ons binnenkomt, zetten wij zelf uw probleem in het systeem. We noemen dat een "ticket". Zodra uw probleem in behandeling is genomen ontvangt u hiervan een email melding. Hierin is te lezen welke medewerker met uw probleem aan de slag is. Nadat de storing is verholpen, ontvangt u weer een afmelding per email.

Tot slot kunt u zelf inloggen in ons systeem, en een probleem melden:
stijlloos.zendesk.com

U kunt vervolgens de voortgang van een storing zien en lezen wat de oorzaak en oplossing was van de storing. Aan het gebruik van onze Zendesk tool zijn geen kosten verbonden, deze zijn inbegrepen in onze supportcontracten.

 

Support strippenkaart

De support strippenkaart is ons meest gebruikte supportcontract. Met de strippenkaart neemt u een aantal support uren vooraf af. Dat levert u een korting op ons uurtarief op. Stijlloos houdt in haar planning rekening met deze uren, u heeft dus recht op support indien zich een probleem voordoet. Ook is er sprake van een reactietijd. Strippenkaart-uren worden altijd binnen kantooruren uitgevoerd. De strippenkaart is ook in te zetten voor het uitvoeren van kleine wijzigingen aan uw website of app.

Het aantal uren op de strippenkaart spreken we vooraf in goed onderling overleg af. Dit urenvolume is afhankelijk van de omvang van uw activiteiten en het aantal wijzigingen dat u op jaarbasis denkt te gaan uitvoeren. Op regelmatige basis evalueren we de samenwerking en kijken of het urenvolume nog steeds past bij de inschatting.

Zodra uw urenvolume is verbruikt, gaat direct een volgend urenvolume in. Hiervoor maken we bij de start heldere afspraken. Het is dus niet mogelijk dat u geen support ontvangt.

 

SLA

Naast de strippenkaart biedt Stijlloos de mogelijkheid tot het afsluiten van een SLA, een Service Level Agreement. Een SLA is altijd maatwerk en bedoeld voor bedrijfskritische websites, zoals webshops. Met een SLA kunt u schade als gevolg van omzet- of productieverlies tot een minimum beperken. U kunt alleen een SLA afsluiten voor websites of apps die door Stijlloos zijn ontwikkeld en door ons worden gehost.

In een SLA leggen we uw individuele wensen vast. We maken bindende afspraken over de tijdstippen waarop uw website of app support ontvangt en hoe snel onze technici een probleem oppakken. Mogelijke tijdstippen omvatten kantooruren, avonden, de nacht, weekenden en feestdagen. De zwaarste variant is een 7 x 24 SLA. Een reactietijd is mogelijk tussen 30 minuten en 4 uren.

Een SLA bestaat altijd uit twee tarieven. Er is sprake van een vast basistarief. In dit basistarief zit een aantal supporturen inbegrepen. Het tweede tarief is een uurtarief, indien er meer uren noodzakelijk blijken, boven het urenvolume uit het basistarief.

Zoals gezegd is een SLA altijd maatwerk voor uw organisatie. Meestal wordt al ruim voor de oplevering van een website gezamenlijk nagedacht over de beste supportvorm.

 

Heeft u vragen of wensen met betrekking tot support?

Neem contact met ons op voor een afspraak: studio@stijlloos.nl

 

Offerte aanvragen?

Overweegt u om binnenkort een nieuwe website of app te laten ontwikkelen? Vraag ons gerust om een offerte!

Meer informatie nodig?

Bel ons op (0183) 63 53 33 of mail naar studio@stijlloos.nl.

Stijlloos web development
Havendijk 6
4201 XA
Gorinchem
Nederland

Stijlloos werkt o.a. voor

Meer weten? Bel 0183 - 63 53 33, mail naar studio@stijlloos.nl of neem contact op.